Stan ;)

tjaa ;)
kom nyss hem från stan, men ska börja berätta om dagen från början :)
vaknade runt 6, gick upp fixade mej och allt, sen drog ja ner på stan, träffade amanda och klara där , gick runt me dom lite, sen mötte jag upp hanna ! vi tog bussen med evelina som vanligt ;)
sen så började vi dagen med spanska, så grymt jävla segt, en hel timme, och jag fattar ingenting, och vi ska ha läxförhör imorgon och jag har kvar boken i skolan (y), men ajja, skit samma ,det är iallafall inte prov.
sen så hade vi typ mattee, segt det också, men nu har vi ny lärare på matten, som värkar lite bättre iallafall ?
hehe, sen så skulle vi ha lästid, men läran kom inte, så de blev inge, :D
sen så hade vi no, ett till ämne som jag verkligen hatar och inte fattar någonting av.
sen lunch, och sen svenska, gjorde typ ingenting på svenskan , skulle skriva nå verb och substantin sak, sen så läste hon högt bara , sen slutade vi , 12.20 grymt nice ;)
jag och emilia drog hem till henne, men hon hade ingen nyckel, så vi fick sitta utanför henne.. tills hennes mamma kom, vi fixade till oss lite och gick till bussen, självklart missar vi bussen oh får sitta och vänta 30 minuter till -.- ,
sen kommer vi ner på stan, går runt där oh så :) , sen träffar vi sebbe en stund, nja, sen gjorde vi inte mycket mer, kom nyss hem , och nu så blir det nog att sitta vid datorn som vanligt ;)

nu kommer lite bilder på mej och emilia :)



jag till vänster på bilderna ;)

pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0