Nu börjar ja blogga igen!

Jag börjar blogga nu igen jag!
idag har jag haft en toppen jag med Emelie Rantala!
Jag vaknade runt 12, fixade mig. Vid 2 tog jag bussen till stan och träffade Emelie.
Vi köpte en milkshake och gick runt och kollade lite. Träffade Emilia,Lisa&Amanda också.
Jag och Emelie drog hem till henne, och kollade på film, och åt popcorn å godis.
Chillade där, sen drog vi tillbaka till stan, där gjorde vi inte mycket alls..
Sen drog jag hem till mig och hon till sig.
Sen har jag bara suttit vid datorn och tråkat, imorgon ska jag tälta med emilia! vi drar nog till boulongen mot kvällen och kollar om det är någonting där. sen får vi se vad som händer! :)
riktigt skönt med sommarlov! , jag ska nog snart sova..

en bild från i vintras, :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0