Torsdag,Fredag,Lördag..

Har inte orkat blogga, så jag gör det nu.

Torsdag:
drog ner på stan med emilia, och åt på waynes. sen drog vi hem till min pappa. vi satt upp tältet på gården och bärde ut massa med grejjor, och började förfesta lite. sen vid 10/11 drog vi ner mot stan igen. vi gick.. men de va inte mycket folk i boulongen och inte vid björnbo heller, eftersom det bara var torsdag. vi chillade på stan istället, sen gick vi hem, har ingen arning om när vi kom hem, men vi sov inte mycket den natten.

Fredag: Hände det inte mycket, chilldag, jag laddade ner massa filmer och kollade på.

Idag: har jag ingen arning om vad jag ska göra, blir nog bara hemma ikv igen..
finns inte mycket att göra..
skulle hem till tim på jägerkväll, men så blev det inte.
Får se vad som händer ikv:)
bloggar nog senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0