Min helg

fredag: började med att sova över lite grann, kom till skolan vid halv 9 ungefär.
sen vare spanska sista lektionen men jag gick hem till emilia för jag orkade inte, sen kom emilia hem till henne efter 45 kanske? för hon orkade inte heller.
sen kom my och jennika till emilia. sen kom david och emil ocksåå, sen vid 11 drog my och jennika hem,
så jag, emil, david och emilia gick och satt oss vid konsum ett tag, sen drog jag hem vid halv 1,
gick och la mig nästan på engång när jag kom hem.

Lördag:
träffade frida en stund på stan, sen åkte vi hem till emilia, men när vi kommer dit så säger emilia att vi lär tillbaka till stan igen, för vi skulle träffa Pontus. så vi cyklar dit. sen hem till emilia igen, äter lite och fixar till oss, sen möter vi upp My på stan och tar bussen hem till Jennika. Förkrökar lite.. Letade fest, men hittade nästan ingen, så vi drog oss mot gävle strand, och där vare lite folk men det va inte så roligt, så jag och emilia gick mot stan, sen tog bussen hem vid halv 12 ?



Sen har jag inte mer bilder från helgen..
bloggar imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0